Personlig service

Personlig service Allt är inte bäst via en dator. Vi tror fortfarande på mänsklig kontakt. Vi vill gärna prata med kunden. Vi har därför alltid ringt upp de som beställt. På så vis får ni personlig kontakt med oss. Ni får ”rätt” vara och blir en nöjdare kund. Ni kan beställa på hemsidan eller ringa oss på 0935-410 00.

Betalningsvillkor

När du köper badtunna eller tillbehör har du följande betalningsalternativ: Vi tar fortfarande kontanter både Svensk och utländsk valuta. Vi tar kort (inte på vårt lager i Berghem). Swish. Faktura på 30 dagar via betaltjänsten MASH. Du betalar då efter att du fått varorna. Faktura från oss att betala före leverans.

Fraktpris

Vårt fraktpris är max 1 500 kr för badtunna hem till kund. Platsen skall gå att nå med en fullstor lastbil med bakgavelhiss. Vi tycker gratis frakt är fel. Frakten måste då bakas in i priset. De som hämtar på vår fabrik eller lager skall inte behöva betala frakt. Vi använder normalt fraktbolaget Schenker. De skall avisera en dag innan de kör ut badtunnan. Paket sänder vi normalt till Schenkers utlämningsställe. Du får SMS att det är klart att hämta ut. Betalning av paket sker oftast när du hämtar ut.

Leverans

Vi har alltid tunnor i lager för omgående leverans.

Reklamation

Är det fel på varan som uppstått under frakten anmäl direkt till fraktbolaget vid leveranstillfället och sedan till oss. Är det annat fel kontakta oss.

Ångerrätt

Du har ångerrätt. Du måste dock kontakta oss inom 14 dagar efter leverans via telefon 0935-41000 för att få returnera varan. oanvänd, i oskadat skick, och i obruten förpackning. Du betalar returfrakten.